YumeNoob & CocoTolisso, the Hydra of BGA Kingmaking

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
Locked
User avatar
C-H
Posts: 4
Joined: 21 July 2017, 17:52

YumeNoob & CocoTolisso, the Hydra of BGA Kingmaking

Post by C-H »

Wanna see a proof that CocoTolisso is still free to harm and spoil our pleasure to play, despite the ban of his two previous accounts (84807063 & 84818069) ? See game n°42382065, where he not only rage quit and insulted us all and me personally, but tried also to get rid of the penalty for leaving by asking us a collective surrend !! All of that because he lost the first turn.

His main and premium account is YumeNoob (84775464) but he uses up to a dozen of false accounts to cheat, as I reported earlier to the staff ... With no result this far.

How do I know that ? I spend a full day double, triple, cross-checking the historics of dozens of accounts, untill I understood how he makes to come back again and again, no matter how many heads you cut him off. So far, CocoTolisso (84807063) and CocoTolissOL (84818069) have already been banned, but CocoTolisso69 (84818066) and LordCocoTolisso (84853288) are still active. I filled about 5 pages of report for nothing.

However, take a look at YumeNoob Love Letter's historic, as an exemple : they play MOST of their games together (despite the ban of the two previous accounts of CocoTolisso), and if you look even closer the high winrate of YumeNoob speak for itself. This game is mainly luck-based, so how do anybody win about 66% times without being one of the most famous strategic players of BGA ?

Get away from this insulting, bad looser, cheating AND terrible player !

And if you read this, my dear Nemesis, get psychological help : you're being toxic, there must be a reason for that.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vous voulez une preuve que CocoTolisso est toujours libre de nuire et de gâcher notre plaisir à jouer, malgré le bannissement de ses deux précédents comptes (84807063 & 84818069) ? Regardez la partie n°42382065, où il n'a pas seulement rage quit et insulté tous les joueurs, moi en particulier, mais a aussi tenté d'échapper à la pénalité en nous demandant un abandon collectif !! Tout ça parce qu'il avait perdu la première manche.

Son compte principal (et premium) est YumeNoob (84775464), mais il utilise jusqu'à une douzaine de faux comptes pour tricher, comme je l'ai déjà signalé au staff ... sans résultat jusque là.

Comment est-ce que je sais tout cela ? j'ai passé une journée entière à vérifier deux fois, trois fois, à croiser les historiques de plusieurs douzaines de comptes, jusqu'à ce que je comprenne comment il revient, encore et encore, quel que soit le nombre de têtes qu'on lui coupe. Jusque là, CocoTolisso (84807063) et CocoTolissOL (84818069) ont été bannis, mais CocoTolisso69 (84818066) et LordCocoTolisso (84853288) sont toujours actifs. J'ai rédigé un signalement de 5 pages pour rien.

Toutefois, regardez l'historique de Love Letter de YumeNoob, comme exemple : ils jouent LA MAJORITÉ de leurs parties ensemble (malgré le bannissement des deux précédents comptes de CocoTolisso), et si vous y regardez de plus près encore le winrate de YumeNoob parle de lui-même. Ce jeu est essentiellement basé sur la chance, alors comment quiconque pourrait-il gagner près de 66% du temps sans être l'un des plus célèbres stratèges de BGA ?

Fuyez ce joueur insultant, mauvais joueur, tricheur ET mauvais !

Et si tu lis ceci, ma chère Némésis, fais-toi soigner chez un psy : tu est toxique, il doit y avoir une raison à cela.
Locked

Return to “Discussions”