How many energies should I get?

Forum rules
Please DO NOT POST BUGS on this forum. Please report (and vote) bugs on : https://boardgamearena.com/#!bugs
Post Reply
Mrs Dress A H
Posts: 2
Joined: 06 August 2015, 08:13

How many energies should I get?

Post by Mrs Dress A H »

My Runic Cube Of Eolis drawn by Vampiric Crown was knocked into my opponent's hand with his SpeedWall the Escaped.
How many energies should I get?

Mode:
Archmage + All expansions.
Offline game.
User avatar
diamant
Posts: 576
Joined: 18 April 2016, 16:39

Re: How many energies should I get?

Post by diamant »

Mrs Dress A H wrote: 08 December 2019, 10:47 My Runic Cube Of Eolis drawn by Vampiric Crown was knocked into my opponent's hand with his SpeedWall the Escaped.
How many energies should I get?
When the Speedwall effect is activated, the player who draws a single card does not receive the drawn card.
Normally, this player doesn’t know which card is being drawn. So, of course, it is not the prestige of this card that determines the number of received energies, by the effect of the Vampiric Crown. You should get 7 energies, since the prestige of the card you keep is 7.
elestan
Posts: 3
Joined: 23 March 2020, 14:37

Problème de visibilité des cartes en zoomant .

Post by elestan »

Bonjour j'ai essayer une partie de season et même en connaissant le jeu c'est injouable de pas pouvoir lire les cartes... est ce que quelques choses est prévue pour ce problème ?
User avatar
diamant
Posts: 576
Joined: 18 April 2016, 16:39

Re: Problème de visibilité des cartes en zoomant .

Post by diamant »

elestan wrote: 23 March 2020, 14:40 Bonjour j'ai essayer une partie de season et même en connaissant le jeu c'est injouable de pas pouvoir lire les cartes... est ce que quelques choses est prévue pour ce problème ?
Vous agrandissez une carte en plaçant le pointeur dessus.
elestan
Posts: 3
Joined: 23 March 2020, 14:37

Re: How many energies should I get?

Post by elestan »

Ou pas... je joue sur téléphone et apriori ce jeu n'est pas adapté pour... dommage ..
elestan
Posts: 3
Joined: 23 March 2020, 14:37

Re: How many energies should I get?

Post by elestan »

Est ce que quelques choses sera fait pour ce problème ? Pour dice forge c'est le même problème pour comprendre les symboles qui sont floutés..
User avatar
diamant
Posts: 576
Joined: 18 April 2016, 16:39

Re: How many energies should I get?

Post by diamant »

elestan wrote: 24 March 2020, 00:30 Ou pas... je joue sur téléphone et apriori ce jeu n'est pas adapté pour... dommage ..
Comme indiqué dans l'encadré rose ci-dessus, pas encore disponible à la traduction ( https://boardgamearena.com/bug?id=14808 ), il existe un espace spécifique pour déclarer les bugs (ainsi que les propositions d'amélioration).
Post Reply

Return to “Seasons”