Summer 2021 games

Suggestions & ideas / Suggestions & idées
Post Reply
User avatar
clash
Posts: 38
Joined: 14 December 2012, 18:08

Summer 2021 games

Post by clash »

J'arrive un peu (beaucoup) après la bataille, mais il me semble qu'il y a des erreurs sur le calendrier du premier post du sujet qui présente les nouveaux jeux de l'été 2021 (ici: https://boardgamearena.com/forum/viewto ... ummer+2021)

Le 7 août ce n'était pas Verona Twist (déjà annoncé le 3 août) mais Illustori
Le 8 août ce n'était pas Monster Factory (déjà annoncé le 4 août) mais Pedro
Le 15 août ce n'était toujours pas Monster Factory ( :D ) mais Bids (d'après la date de dispo de la fiche du jeu)
Le 16 août ce n'était pas Bids mais Steam Works

J'ignore si beaucoup de gens vont encore lire ce topic, mais il y a eu au moins moi. Du coup ce serait cool de corriger ; )
User avatar
clash
Posts: 38
Joined: 14 December 2012, 18:08

Re: Summer 2021 games

Post by clash »

I arrive a little (a lot) after the battle, but it seems to me that there are errors on the calendar of the first post of the topic that presents the new games of summer 2021 (here: viewtopic.php?t=21619)

On August 7 it was not Verona Twist (already announced on August 3) but Illustori
On August 8 it was not Monster Factory (already announced on August 4) but Pedro
August 15 it was still not Monster Factory ( :D ) but Bids (according to the date of availability of the game sheet)
August 16th it was not Bids but Steam Works

I don't know if many people will still read this topic, but at least I did. So it would be cool to correct it ; )
Post Reply

Return to “Suggestions”