Xp punten wanneer iemand uit het spel gezet word

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
Post Reply
User avatar
webster1982
Posts: 3
Joined: 19 November 2020, 08:06

Xp punten wanneer iemand uit het spel gezet word

Post by webster1982 »

Waarom krijgt iemand met veel xp punten geen xp bij en die met minder wel? Terwijl die met veel xp het spel zou winnen (97% was voltooid). Is toch niet logisch. En al dikwijls aan de hand gehad
User avatar
voriki
Posts: 773
Joined: 28 August 2020, 12:27

Re: Xp punten wanneer iemand uit het spel gezet word

Post by voriki »

Als de tafel voortijdig gestopt wordt, worden alle overige spelers aanzien als winnaar, en de persoon die de tafel verliet als verliezer. Het aantal verdeelde winstpunten is gelijkgesteld aan het voortgangspercentage van het spel.

Nu is het zo dat punten verdeeld worden door een computer, en onmogelijk kan bepalen onderling hoe de winstverdeling op dat moment was tov de overgebleven spelers, iedereen is een gelijke winnaar, en krijgt punten bij adhv alle factoren die altijd een rol meespelen bij de puntenverdeling "ELO".

Beste is om je er niet over te stressen. Dit systeem valt niet op een realistische wijze te verbeteren.
User avatar
webster1982
Posts: 3
Joined: 19 November 2020, 08:06

Re: Xp punten wanneer iemand uit het spel gezet word

Post by webster1982 »

Wederom. Laatste tegel van het spel. Speler word eruit gezet en ik krijg geen xp-punten bij. Vind BGA zeer leuk (kijk maar hoe dikwijls ik het speel). Maar dit gedeelte van het spel *.


*moderator edit: please use family-friendly language
User avatar
webster1982
Posts: 3
Joined: 19 November 2020, 08:06

Re: Xp punten wanneer iemand uit het spel gezet word

Post by webster1982 »

Vorige reactie van oktober net gelezen. Is idd een logische verklaring. Mijn excuses voor de reactie van zo net. Is niet compleet eerlijk omdat met met minder xp er soms wel bij krijgen. Jammer, maar het is zo. Zal de spelletjes zeker blijven spelen. Zijn te leuk
Post Reply

Return to “Discussions”