Catalan Translation - Traducció al català

Traducció al català
Post Reply
User avatar
carunbe
Posts: 1
Joined: 22 June 2014, 14:12

Catalan Translation - Traducció al català

Post by carunbe »

Hola a tots,

Al veure que per fi BGA té una traducció al català m'he alegrat molt i no he pogut estar de començar a fer una cosa que fins ara no havia fet en aquesta pàgina més enllà de jugar i jugar :D. M'he decidit a tafanejar com funcionen les col·laboracions de les traduccions. No cal dir que m'he posat a traduir aquells jocs als que més jugo, ja que trobo fantàstic poder gaudir-los amb la meva pròpia llengua. No obstant, he pogut percebre que n'hi ha algunes (no he mirat excessivament) de la pàgina principal que lluny de ser incorrectes no em sonen bé. Com ara el "play now" com "jugar ara" en comptes de "jugar" o el "starting to play now" com "comença a jugar ara" en comptes de "comença a jugar". He intentat modificar-los, però al estar ja validats (per no haver estat modificats en els últims 30 dies) BGA ja els dóna per correctes i no ho he pogut canviar. Si més no aportar la meva suggerència. No sé si algú sap com fer-ho o si esteu d'acord en aquest dos casos que us he comentat.

Salut! I visca la Sorra del Joc de Taula (heheh :? :? :? :roll: )
User avatar
skarabath
Posts: 4
Joined: 04 October 2012, 14:00

Re: Traducció al català

Post by skarabath »

Totalment d'acord amb el que comentes, jo també he vist algunes coses que no sonen gaire bé, com "sonar" en comptes de "so" a la secció de preferencies.

Passa el mateix amb la traducció del Tzolk'in. L'altre dia la vaig acabar (doneu-hi un cop d'ull si voleu, som a temps a corregir el que sigui :D); però hi havia una pàgina i mitja de línies traduïdes per un altre usuari que ja estaven validades. En una de les línies se li va colar un "ya" per un "ja"
tocnaza
Posts: 2
Joined: 22 October 2023, 14:41

Re: Catalan Translation - Traducció al català

Post by tocnaza »

Post Reply

Return to “Català - ca”