Stop with X in connected / X is disconnected ! can't replay oponent's actions

Suggestions & ideas / Suggestions & idées
Locked
Golden

Stop with X in connected / X is disconnected ! can't replay oponent's actions

Post by Golden »

Helo,
playing gaia project in turn per turn, I can't even not see what my oponents have played to know what their actions was because there are too many " x is connected, Y is disconnected", and the app does not allow us to go back in the past.

For me the problem is not the app, but bga.

Please, stop with that, it, doesn't give us anything to know that someone is connected or not = pollution, even more when you have many friends.

would be a nice update :D (sorry for my english, écrire en français m'est beaucoup plus facile)

Donc dans la langue de Molière, est-il possible d'envisager une update qui supprimera que X ou Y est connecté désormais ou déconnecté svp ?
je vous avoue que cela n'apporte rien de le savoir (on a déjà nos amis en haut de connecté, c'est suffisant), par contre avec une partie en tour par tour de projet gaia, je ne peux même pas visualiser ce que mes adversaires ont joué car l'appli ne permet pas de remonter dans le temps pour voir les coups joués, donc si en plus on a pas mal de monde en liste d'amis, je ne vois juste que 'x ou y est connecté" et ça je vous avoue ça ne m'apporte rien dans une partie... je préfère voir le jeu.

Même si d'autres jeux permettent de remonter dans le temps, nombreuses sont les lignes inutiles de connexion qui nous pollue.
Voilà une idée pour moderniser BGA :D
aesche

Re: Stop with X in connected / X is disconnected ! can't replay oponent's actions

Post by aesche »

That‘s request for years, with nothing happening… meanwhile, you can reload your tab, then these useless messages are gone and you should be able to see the log.
Golden

Re: Stop with X in connected / X is disconnected ! can't replay oponent's actions

Post by Golden »

Voted ;)
Locked

Return to “Suggestions”