WarMachine wrote:O ik dacht dat je met die 30 dagen bedoelde dat ik wijzigingen mocht aanbrengen.

Trouwens helemaal boven de vertaalpagina's staat ook een fout
.....
En overal onder die hokjes staat overal vetaald door ipv vertaald
Heb verandering aangebracht bij het betreffende.
Met de 30 dagen doelde ik op het feit dat je de regels die ik heb aangepast binnen 30 dagen weer kan veranderen voordat ze weer "gelocked" zijn, als je mijn aanpassingen nog niet goed vindt

. Als een regel niet binnen 30 dagen wordt aangepast na de laatste verandering gaat het systeem ervan uit dat iedereen er content mee is

. Ik heb geen bevoegdheid om jouw account te upgraden naar een account dat gevalideerde regels kan aanpassen. (dit kan op het moment dat je meer dan 100+ gevalideerde regels op je naam hebt staan).
tondakolik wrote:Hi,
now I'm translating game Caylus to czech, but there are a lot of mistakes in validated translations, more than 100.
There are typing errors, untranslated parts, names of building with small letter and some mistranslated parts.
Should I write here all the mistakes?
Hey tondakolik. You will be able to retranslate validated strings the moment you translated 100 + strings that have been validated. Seeing your work lately and the fact that you already have 71 validated strings on your name i hope you could wait a bit longer till you have reached that edge

. I searched for pure english validated strings in the section but only found a few. So i opened up those. If there are some strings that destroy game play because their meaning is something completely different from what they should mean then post them here and i'll open them for you. The others with minor mistakes you can almost translate yourself. (just have to wait a bit longer till you get those last 29 strings validated!) I don't want to open up all the lines cause then i might have some people lose their credit while they deserve it

.
Hope that clarifies enough.
Cheers,
Sawyer