espectador da propria mesa

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
Post Reply
AkiramaK2

espectador da propria mesa

Post by AkiramaK2 »

ola a todos, não sei esse é o local certo mas queria tirar uma duvida. é possível eu com uma conta premium criar uma sala de jogo para 2 jogadores para 2 jogadores amigos e e ficar como espectador (time de fora ou reserva)?
________________________________________________________________________________________________________________________________
Hello everyone, I don't know if this is the right place but I wanted to ask a question. Is it possible for me with a premium account to create a game room for 2 players for 2 friends and remain as a spectator (outside time or reserve)?
Remkar

Re: espectador da propria mesa

Post by Remkar »

AkiramaK2 wrote: 11 January 2025, 23:22 ola a todos, não sei esse é o local certo mas queria tirar uma duvida. é possível eu com uma conta premium criar uma sala de jogo para 2 jogadores para 2 jogadores amigos e e ficar como espectador (time de fora ou reserva)?
________________________________________________________________________________________________________________________________
Hello everyone, I don't know if this is the right place but I wanted to ask a question. Is it possible for me with a premium account to create a game room for 2 players for 2 friends and remain as a spectator (outside time or reserve)?
No, not possible as far as I know.
nik592

Re: espectador da propria mesa

Post by nik592 »

You can apparently do this by creating a single game private tournament and inviting your two friends.
Post Reply

Return to “Discussions”