Some Arena trophies not awarded ?

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
ollyfish2002

Re: Some Arena trophies not awarded ?

Post by ollyfish2002 »

It seems that I have been relegated more than 1 level down in some games (sushi go) and not relegated in others (santorini)
cosmosis

Post by cosmosis »

It would be nice to have a single place for documentation around the edge cases for trophies. So far I've seen people confused by the fact that you can't get ELO trophies for 1st/2nd/etc if ELO is below 300. And I haven't see this 1-month new game restriction for tournament trophies mentioned anywhere.

I think an easy fix is to just have a very visible place where all of this is documented so people don't spend a lot of time pursuing trophies they won't be able to get.
liefde_is

Post by liefde_is »

It would also be nice to check at least the top 10 of each season. Or you own position after the season ended. I now know I reached elite, but not which place. Like to improve my own score....

Also searching for penny press awards for top 10, I cannot find them....
Manassès I

Post by Manassès I »

Je voudrais aussi savoir pourquoi dans certains jeux les top 10 et top 20 sont distribués, et dans d'autres non .....
et puis d'après mes observations ça ne dépend pas du nombre de ligue
il faudrait mettre ça au clair et prévenir à l'avance surtout !!!!!
je suis premier actuellement à Soluna et je n'ai vu nul part à l'avance que les récompenses dans les jeux de moins d'un mois ne seront pas donnés ( pourtant dans certains jeux ( comme Soluna) les résultats sont + significatifs qu'à d'autres jeux (où il y a 1 seul en ligue élite .....)
de plus il est écrit dans l'annonce qu'il n'y aura plus d'arène dans les jeux en BETA ....
vraiment on ne comprend plus rien et ça ne donne pas envie de se casser la tête si c'est pour ne jamais être récompensé ! :x
s'il vous plait donnez les récompenses ( même avec très peu de XP si vous voulez) et on recommence tout à 0, se sera plus simple pour tout le monde
et après vous écrivez les règles précises ( dans quels jeux gagnons-nous les TOP 20, faire une liste précise pour que tout soit clair)

Merci de m'avoir lu, j'espère que les Modos réfléchiront à ce que j'ai dit

Manassès I
slywww2020

Post by slywww2020 »

Beta games(receive trophies):Whist 22 , Barbu , Finity , Coinche

Tea Time and Marram > 1 month

e.g.

Tea Time(2020/06/04): https://boardgamearena.com/table?table=92945025

Marram(2020/05/29): https://boardgamearena.com/table?table=91421477
Locked

Return to “Discussions”