How Did I Join a Game without Knowing It?

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
Locked
CarmillaSolis

How Did I Join a Game without Knowing It?

Post by CarmillaSolis »

I checked email this morning after being AFK all day yesterday, and discovered it was my turn in a game! I wasn't in any, TMK, and hadn't been on BGA for days. I had finished a tournament earlier in the week, and had not looked for any games since.

Has this happened to other people? Do you know why? I'd like to figure it out so I don't put people in this situation again, or harm my own ratings; the game waited on me for 20 hours, and that's not fair to the other players!
Romain672

Re: How Did I Join a Game without Knowing It?

Post by Romain672 »

This: https://boardgamearena.com/forum/viewto ... =3&t=21230

You can find my answer here. But since it happen again, I begin to doubt it was that.
CarmillaSolis

Post by CarmillaSolis »

Thanks for the link, but I don't see how that can be the case. The game started yesterday morning. I wasn't on BGA at that time, or even on my computer. So I couldn't have started a game.
CarmillaSolis

Post by CarmillaSolis »

Just realized another thing. The game I unexpectedly landed in is turn-based. Except for Tournaments, I don't PLAY turn-based; all my play is real-time, unless it's a private game. So I'm really puzzled.
CarmillaSolis

Post by CarmillaSolis »

OK, I am officially an idiot. As it turns out, the Tournament I thought had ended, hadn't. So sorry for the panic! :oops:
Haua

Post by Haua »

Buenas tardes.
A mí me ocurrió lo mismo: El domingo 23/05 estuve jugando unas partidas. Siempre juego en tiempo real porque entre semana no suelo entrar en el ordenador y el miércoles 26/05 tuve que meterme en el email y me encontré un mensaje que decía que me estaba quedando sin tiempo en una partida de Puerto Rico en la que no tenía ni idea de haber entrado que es por turnos a 1 movimiento por día (todavía la estamos jugando). Al entrar en la página ni siquiera vi que pusiera "estás en una mesa". Recuerdo haber entrado en una mesa creada por alguien (generalmente creo la mesa yo porque no sé por qué nadie la crea a tiempo real), pero cuando el programa me dijo que duraría varios días di a abandonar la partida. Como consecuencia de haber tardado 3 días en enterarme de que estaba en la partida, tengo un retraso en mi historial (el otro fue porque se me fue el wifi durante unos minutos). ¿Por qué en ninguna parte me consta esa partida? Veo otras que dicen "creada hace 12 horas", "creada hace ... horas" ¿No deberíamos tener al entrar en la página información de las mesas en las que estamos participando?
No controlo muy bien la página y me ha costado encontrar un sitio/modo para expresar estas dudas (traté de contactar con un administrador, pero nunca obtuve respuesta).
Gracias.
Locked

Return to “Discussions”