racism

Discussions about BGA (all languages)
Forum rules
Warning: challenging a moderation in Forum = 10 days ban
More info & details about how to challenge a moderation: viewtopic.php?p=119756
Locked
jfaiLaLessiv2Miyagi

racism

Post by jfaiLaLessiv2Miyagi »

*links removed*
Je vous laisse apprecier

*Moderation edit: the Forums are not the proper place to call out users for misconduct. Please use the Moderation reports. The screenshot links have been removed because they showed the other users name.
compte obelète

Re: racism

Post by compte obelète »

jfaiLaLessiv2Miyagi wrote: 06 October 2021, 20:27 *links removed*
Je vous laisse apprecier
je vois, ce qui est montré pouvait être reporté avec "reporté ce joueur" et ajoute "il insultait moi ou un autre personne", après ajoute dans le "x chat que ça s'est passé" ,ensuite ajoute ce qu'il a dit, en anglais pour la plupart des modos comprend la raison du rapport et pour finir, ajoute des détails (comme les liens montré pour les messages de mauvaise qualité) et tu peut aussi lui mettre un pouce rouge pour l'evité a rejoindre (Avec, "oui, il y a une raisons" ensuite "il insulte des personnes") pour ainsi, qu'il soit modéré. En finisant, je vais de ce pas, donner un pouce rouge a cette personne aussi.
xate

Re: racism

Post by xate »

The behaviour shown in these [removed] screenshots in unacceptable on BGA.

Please do report this player.
To do so: go to their Profile and use the "Report this Player" button in the top right. Mark the game or chat, and all offensive behaviour so that our Moderation Team can react. If this is from multiple games or chats, please report each time separately so that they will be punished fully.

We do not condone racism, sexism, ageism, xenophobia, homophobia, transphobia, ableism and other forms of discrimination, and punish such offences very strongly.
Locked

Return to “Discussions”