Hi,
sorry to write in english, like always, i'll try to translate in french with the translator :p
it happens now something bizarre-fun with Carcassonne ranking right now:
1st Qtip 1841 points
2nd Peregrino 1841 points
3rd Hannibal 1841 points
I don't know why, if we have the same points, this is the order. Which criterion is used?
I checked the number of parties at Carcassonne of all the 3 and i think it's good idea that the one who played less games is the one who goes first.
Don't think bad
, according to this i should be the 3rd. But i think it's meritorious to have the same points playing less games.
Maybe the criterion is who won more games (finishing the 1st on more than 2 players parties) but i cannot check this.
Thanks.
il arrive maintenant quelque chose de bizarre-fun avec Carcassonne classement:
1er Qtip 1841 points
2e Peregrino 1841 points
3e Hannibal 1841 points
Je ne sais pas pourquoi, si nous avons les mêmes points, c'est dans cet ordre. Quel critère est utilisé?
J'ai vérifié le nombre de parties à Carcassonne de l'ensemble des 3 et je pense que c'est une bonne idée de que celui qui a joué moins de matchs est celui qui va en premier lieu. Ne pensez pas mauvaise
conformément à la présente je devrait être le troisième. Mais je pense qu'il est méritoire d'avoir les mêmes points en jouant à des jeux moins.
Peut-être que le critère est de savoir qui a gagné plus de jeux? (finition 1ère à parties de plus de 2 joueurs), mais je ne peux pas le vérifier.
Merci
sorry to write in english, like always, i'll try to translate in french with the translator :p
it happens now something bizarre-fun with Carcassonne ranking right now:
1st Qtip 1841 points
2nd Peregrino 1841 points
3rd Hannibal 1841 points
I don't know why, if we have the same points, this is the order. Which criterion is used?
I checked the number of parties at Carcassonne of all the 3 and i think it's good idea that the one who played less games is the one who goes first.
Don't think bad
Maybe the criterion is who won more games (finishing the 1st on more than 2 players parties) but i cannot check this.
Thanks.
il arrive maintenant quelque chose de bizarre-fun avec Carcassonne classement:
1er Qtip 1841 points
2e Peregrino 1841 points
3e Hannibal 1841 points
Je ne sais pas pourquoi, si nous avons les mêmes points, c'est dans cet ordre. Quel critère est utilisé?
J'ai vérifié le nombre de parties à Carcassonne de l'ensemble des 3 et je pense que c'est une bonne idée de que celui qui a joué moins de matchs est celui qui va en premier lieu. Ne pensez pas mauvaise
Peut-être que le critère est de savoir qui a gagné plus de jeux? (finition 1ère à parties de plus de 2 joueurs), mais je ne peux pas le vérifier.
Merci