Hello everyone, (version française plus bas)
In today's update we have a very nice batch of 10 new Krosmasters from Season 7: Gloomy Grove!
I am releasing them today as premium only while I'm waiting for the official confirmation from Ankama on which ones can become free, hopefully most if not all
Full changelog:
Salut à tous,
Aujourd'hui on a un bon paquet de 10 nouveaux Krosmasters de la Saison 7: Gloomy Grove !
Je les sors en accès premium pour le moment, en attendant la réponse officielle d'Ankama sur lesquelles pourront passer en gratuit (j'espère que la majorité, voir tous)
Voici le changelog:
In today's update we have a very nice batch of 10 new Krosmasters from Season 7: Gloomy Grove!
I am releasing them today as premium only while I'm waiting for the official confirmation from Ankama on which ones can become free, hopefully most if not all
Full changelog:
New characters
- Season 7: Gloomy Grove(*) = 'premium' characters
- Master Bolete (*)
- Soft Oak - Young (*)
- Wally Wallop (*)
- Grace Ovspades (*)
- Whisterly (*)
- Doctor Steam (*)
- Derrig Loo (*)
- Alban Dage (*)
- Melissa Kura (*)
- Lydia Vokin (*)
Demonic RewardsInterface
- Fecadification: Fixed a bug where the resistances were not working as intended
- The name of spells related to weapons will no longer be grayed out when they shouldn't be
- The DRs bought, but not yet assigned, are no longer hidden behind trees and bushes
- The descriptions of powers "Resistance" and "Retribution" were improved
Salut à tous,
Aujourd'hui on a un bon paquet de 10 nouveaux Krosmasters de la Saison 7: Gloomy Grove !
Je les sors en accès premium pour le moment, en attendant la réponse officielle d'Ankama sur lesquelles pourront passer en gratuit (j'espère que la majorité, voir tous)
Voici le changelog:
Nouveaux personnages
- Saison 7: Gloomy Grove(*) = personnages 'premium'
- Maître Bolet (*)
- Chêne Mou - Jeune (*)
- Lucas Libourre (*)
- Grace Depik (*)
- Taroline (*)
- Docteur Vapeur (*)
- Henri Gloo (*)
- Alban Daj (*)
- Melissa Kura (*)
- Lydia Vokin (*)
Récompenses DémoniaquesInterface
- Fecadification : un bug avec les résistances a été corrigé
- Les noms des sorts liés aux armes ne seront plus grisés dans des cas où il ne fallait pas
- Les RDs achétées, mais pas encore attribuées, sont désormais affichées devant les arbres et buissons
- Les descriptions des pouvoirs "Résistance" et "Vindicte" ont été améliorées