J'ai aussi.
I mean I want to participate. Sorry, some of you know I don't speak french...and I'm not always sure about the translators reliability.
I just have 2 doubts: Depending on the number of players, this coupe can last some weeks, right? ex. 30 players = 4 weeks
And, with the same example: First week 30 players turn into 15 winners that go to the next round. But 15 players cannot divide into 2 players challenge (7,5 players?) What happens then? We should play, if this happens, games for more than 2 players? Maybe make groups of 3 players (15/3= 5) and play different kind of games (exclude Lost Cities and include the ones that were not posible to play with 2 players, like Alhambra, Coloretto?, 6 qui prend....
Ok, thanks. I'll try to translate this in french, but i don't trust the translator...
Désolé, certains d'entre vous savent que je ne parle pas français ... et je ne suis pas toujours sûr de la fiabilité des traducteurs:
Je n'ai 2 doutes. En fonction du nombre de joueurs, ce coupé peut durer quelques semaines, pas vrai? ex. 30 joueurs = 4 semaines
et, avec le même exemple: Première semaine 30 joueurs se transformer en 15 gagnants qui vont à la ronde suivante. Mais 15 joueurs ne peuvent pas diviser en 2 défier les joueurs (7,5 joueurs?) Qu'est-ce qui se passe alors? Nous devrions jouer, si cela se produit, des jeux pour les plus de 2 joueurs? Peut-être faire des groupes de 3 joueurs (15 / 3 = 5) et de jouer différents types de jeux (sauf Lost Cities et inclure celles qui n'ont pas été posible de jouer à 2 joueurs, comme l'Alhambra, Coloretto?, 6 Qui prend ....
Merci
Peregrino